|Saiyed Mohsin Raza Zaidi
|Bahraich, British India
Mohsin Zaidi‘s full name is Saiyed Mohsin Raza Zaidi. He is a famous poet from India. He was born in Bahraich, United Provinces, British India. He is born in the year 1935.
Mohsin Zaidi Early Life and Education
Mohsin Zaidi is born on 10 July 1935. He was born into a Shia family who live in Bahraich, United Provinces, British India. He was raised in Bahraich. According to him, he has many childhood memories in that city whenever he visits this city, he feels as if he has returned to his childhood days.
He started his education career from there. He went to Islamia School in his city and completed his primary education. For his secondary education, he went to K. P. Hindu High School but he left that school and was admitted to Government High School where he completed his secondary education.
He completed his intermediate from Maharaj Singh Inter College in 1952. He was admitted to Lucknow University where he studied English literature, history, and economics and completed a Bachelor of Arts. He also did a master’s in economics from Allahabad University.
More About Mohsin Zaidi
Mohsin Zaidi is famous for his Ghazal writing. He is also known as a Ghazal writer. He starts writing at the age of just 15 years old. He is also an officer of the Government of India. He held different positions during his service. He was retired in 1993.
Moshin Zaidi has published a few books. Here is the list of books by Mohsin Zaidi.
Also Read: Jaun Elia Biography
Mohsin Zaidi Ghazal’s List
- Thahre hue na bahte hue paniyon mein hun
- ek aas to hai koi sahaara nahin to kya
- kisi ke dosh na markab se istifada kiya
- koi be-wajh kyun KHafa hoga
- hamein to KHair koi dusra achchha nahin lagta
- koi diwar na dar jaante hain
- koi kashti mein tanha ja raha hai
- har roz naya hashr sar-e-rahguzar tha
- umid koi nahin aasra bhi koi nahin
- naqsh pani pe banaya kyun tha
- dur tak sabza kahin hai aur na koi saeban
- dikha rahi hai jahan dhup ab asar apna
- KHwahish-e-taKHt-o-taj aur hai kuchh
- diwar ab kahin na koi dar dikhai de
- ye suKHan jo meri zaban pe hai ye suKHan hai us ka kaha hua
- manzil-o-samt-e-safar se be-KHabar na-ashna
- jaana hai usi samt ki chaara nahin koi
- bas-ki dushwar hai us shaKHs ka chehra likhna
- wo maut ka manzar jo tha din raat wahi hai
- dosh-e-hawa pe tinkon ka ye aashiyana kya
- jitna tahzib-e-badan se main sanwarta jaun
- ye hain jo aastin mein KHanjar kahan se aae
- gila nahin ki muKhaalif mera zamana hua
- zamane bhar ki zillat samne thi
- agar chaman ka koi dar khula bhi mere liye
- chand lamhon ke liye anjuman-arai thi
- main ek harf maani ka ek daftar wo
- kya dekhte ho rah mein ruk kar yahan wahan
- ye jaur ahl-e-aza par mazid karte rahe
- bagh sara to bayaban na hua tha so hua
- is taraf se us taraf tak KHushk o tar pani mein hai
- raste mein koi aa ke inan-gir ho na jae
- yun samajh lo ki ba-juz nam-e-KHuda kuchh na raha
- pahle falak se farsh pe phenka gaya mujhe
- kaun us tegh-e-sitam-gar se bacha
- raste mein KHak ho ke bikharna zarur hai
- waise to ham-safar hain sabhi raston mein log
- rahne do ek do-ghadi diwar-o-dar ke samne
- chaaron taraf buland nishan tirgi ka tha
Mohsin Zaidi Death
Mohsin Zaidi died on 3 September 2003 in Lucknow city.